Εκπαιδευτικό πρόγραμμα: Γνωριμία με τον Κυκλαδικό Πολιτισμό (7-26/4/13)

«Πίσω στις "Εκδηλώσεις 2013"

Η Δημόσια Βιβλιοθήκη Λιβαδειάς διοργανώνει σε συνεργασία με το Σύλλογο ΦΙΛΟΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ, για μια ακόμη φορά, εκπαιδευτικό πρόγραμμα με θέμα τον Κυκλαδικό Πολιτισμό, βασισμένο σε εκπαιδευτικό υλικό του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης, που αποτελείται από έντυπο υλικό, διαφάνειες, βιβλία, εκπαιδευτικά παιχνίδια, αλλά κυρίως ακριβή αντίγραφα ειδωλίων, σκευών και εργαλείων που δίνουν στο μαθητή την ευκαιρία να γνωρίσει τον πολιτισμό που αναπτύχθηκε στις Κυκλάδες την 3η π.Χ. χιλιετία.

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε παιδιά Γ’ Τάξης των Δημοτικών Σχολείων.

Για τη συμμετοχή απαιτείται η προεγγραφή των τάξεων, μετά από συνεννόηση των εκπαιδευτικών με τη Βιβλιοθήκη (κ. Μιμίκου τηλ. 22610.89975 ή κ. Διαμαντή τηλ. 22610.89977).

Οι εκδηλώσεις θα πραγματοποιούνται καθημερινά πρωινές ώρες, από 7 έως και 26 Απριλίου 2013, στην αίθουσα εκδηλώσεων της Βιβλιοθήκης (3ος όρ.).

Εμψυχώτρια η αρχιτέκτονας Μάρω Ρόδη.

Κόστος συμμετοχής: 2 ευρώ ανά μαθητή.

Το ντοκιμαντέρ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΞΕΝΑΓΗΣΕΙΣ παρουσιάζει τον ΚΥΚΛΑΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ μέσα από τα ευρήματα εκείνης της περιόδου που φιλοξενούνται στο Αρχαιολογικό Μουσείο. Διακρίνει και αναλύει τις τρεις περιόδους του Κυκλαδικού πολιτισμού, αναφέρεται στις σχέσεις των Κυκλαδιτών με τον υπόλοιπο αρχαίο κόσμο, περιγράφει τις παραστάσεις που απεικονίζονται στα αγγεία και εξηγεί τους τρεις τύπους ειδωλίων, αναλύοντας τη μορφή και την τεχνοτροπία τους. Η ξενάγηση συνεχίζεται με τα ΤΗΓΑΝΟΣΧΗΜΑ αγγεία και τον εντοπισμό των διαφορών που υπάρχουν ανάμεσα στον ΤΥΠΟ ΚΑΜΠΟΥ και τον ΤΥΠΟ ΣΥΡΟΥ ενώ, τέλος, επιχειρείται ένας παραλληλισμός ανάμεσα στην art minimal με τα κυκλαδίτικα ειδώλια.
Χρονολογία Παραγωγής / Πρώτης Εκπομπής, Πέμπτη, 1 Ιανουαρίου 1987
Δημιουργός Παραγωγή: ΕΡΤ ΑΕ - Εκτέλεση: ΝΙNΟΣ ΕΛΜΑΤΖΟΓΛΟΥ
Σκηνοθεσία: ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΑΜΠΑΣΗΣ - Τα κείμενα βασίζονται στις μελέτες των αρχαιολόγων:
ΧΡΗΣΤΟΥ ΝΤΟΥΜΑ, COLIN RENFREW
Αφηγητές: ΕΥΑ ΚΟΤΑΜΑΝΙΔΟΥ, ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΑΛΤΙΝΟΣ

Εκτός αν ορίζεται διαφορετικά, το περιεχόμενο αυτής της σελίδας διανέμεται σύμφωνα με την άδεια Creative Commons Attribution-ShareAlike 3.0 License